wtorek, 17 marca 2020

NASZA DROGA KRZYŻOWA - FILMIKI ;-)


KOCHANI ERM-ici,

w najbliższym czasie, nie uda nam się wspólnie przejść Drogi Krzyżowej, w parafii...
...ale wpadłam na inny pomysł ;-)

Proszę Was, żebyście nagrali rozważanie do jednej 
stacji Drogi Krzyżowej i przesłali na mój adres
 meil-owy: magdalena.siostra@gmail.com


  1. Nagranie nie może być dłuższe, niż 1 minuta, plik  nie może być dużej pojemności,
    żeby można było go przesłać meil-em...
  2. Nie nagrywamy siebie, ani swojego domu, możemy postawić krzyż
    lub obraz z Jezusem...i ten obraz nagrać...
  3. Fajnie, jeśli przeczytamy rozważanie na tle jakiejś muzyki
     /oczywiście nie może to być skoczna muzyka/
  4. Czytamy wyraźnie - dość wolno...
  5. Rozważanie możemy wymyślić sami, a możemy przeczytać z Książeczki,
    tak jak ja to zrobiłam na nagraniu próbnym;-)
  6. Termin - do najbliższego czwartku - do godz. 21.00
  7. Jeśli uda nam się skompletować Drogę Krzyżową, w piątek przed godz. 15.00
     zamieszczę ją na naszej stronie...
  8. Oczywiście możemy nagrać więcej stacji, ale nie w jednym pliku...każda stacja oddzielnie...
MAM NADZIEJĘ, ŻE DAMY RADĘ ;-)


Do nagrania możemy zaangażować całe rodziny
i znajomych ;-);-)

KAŻDY, KTO ZAGLĄDA NA TĘ STRONĘ
MOŻE PRZESŁAĆ, COŚ OD SIEBIE;-)